گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

اس ام اس های خنده دار و سرکاری

اس ام اس های خنده دار و سرکاری
 

دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند

“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” !

 

******************************************

 

خر کردن چیست ؟

ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای انجام کاری احمقانه !

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
  • عکس/اکبر عبدی و خمسه ۱۷ سال پیش

    فیلم سینمایی «پاکباخته» به کارگردانی غلامحسین لطفی و تهیه کنندگی حسین فرح بخش در سال 1374راهی اکران سینما‌ها شد. فیلم «پاکباخته» داستان یک استوار خراسانی را روایت می‌کند که به تهران منتقل می‌شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه‌ای اجاره می‌کند که از قضا با آقارضی همسایه می‌شوند و همین آشنایی زمینه ساز اتفاقات داستان می‌شود.

     «پاکباخته» دومین تجربه سینمایی لطفی بعد از فیلم «سرخپوست‌ها» بود.

    لطفی بعد از کارگردانی این دو فیلم درسریال‌ها و فیلم‌های سینمایی چون «دلیران تنگستان»، «پرده آخر»، «سرب» و... نقش آفرینی کرد.
     

     
    عکس/اکبر عبدی و خمسه ۱۷ سال پیش

    .: ادامه مطلب :.

    هانیه توسلی در نقش شیطان + عکس

    به گزارش خبرآنلاین، او که از 18 فروردین جای مهناز افشار را در این نمایش گرفته، در نقش دستیار شیطانی ظاهر شده است که با وسوسه‌های خود، پینوکیو را به انجام جنایت تشویق می‌کند.

    نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» که در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود، بازخوانی مدرن داستان معروف پینوکیو است که در آن تصویر، موسیقی، جلوه‌های بصری و... نقش پر رنگی دارند.

     

    هانیه توسلی در نقش شیطان + عکس

    .: ادامه مطلب :.

    عکس/ برخورد با پسرای مانكنی پايتخت

    عکس/ برخورد با پسرای مانكنی پايتخت

    .: ادامه مطلب :.

    مصاحبه با احسان خواجه امیری در مورد ازدواج و مسائل دیگر

                    http://www.adana.ir/wp-content/uploads/2011/07/c130fbe5e47829171.jpg1_.jpg        

    بهانه مصاحبه ما با احسان خواجه امیری می توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم کردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» که همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه امیری و پدرش را روی زبان ها بیندازد. بهانه ما اما برای نشستن پای صحبت های او اتفاق دیگری بود؛ احسان در نظرسنجی مجله به عنوان محبوب ترین خواننده پاپ انتخاب شد تا گفت وگوی ما یک موضوع کاملا ویژه داشته باشد. در یکی از آخرین روزهای اردیبهشت ماه در منزل احسان خواجه امیری مهمان بودیم؛ او و همسرش میزبان های مهربانی بودند و ۴ساعت تمام جواب سؤال های ما را با آرامش و حوصله دادند، سؤال هایی که از هر دری پرسیده شد؛ از آلبوم های موسیقی، ارتباط با پدر، داستان زندگی مشترک و همه اخبار ریز و درشتی که در تمام این سال ها در اطراف خواننده مورد علاقه شما وجود داشته؛ جواب تمام این سؤال ها را از زبان احسان خواجه امیری بخوانید.

    .: ادامه مطلب :.


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.lxb.ir

    گنبد دانلود

    اس ام اس های خنده دار و سرکاری

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود