گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

لایووالپیپر آبشار سه بعدی live wallpaper Waterfall 3d Andoird

 

لایووالپیپر آبشار سه بعدی live wallpaper Waterfall 3d Andoird
 
با نصب لایو والپیپر آبشار سه بعدی به گوشی خود روح تازه ای ببخشید.لایو والپیپر آندروید Waterfall 3d که برروی هوم اسکرین آندروید شما جلوه یک طبیعت زنده را می بخشد.محیط جنگلی اطراف این آبشار نیز یکی دیگر از زیبایی های آن است.

.: ادامه مطلب :.

مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)

نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.
از ویژگیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است. پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream-Cloner 1.20

http://i1-win.softpedia-static.com/screenshots/Stream-Cloner_7.png

پیشرو در جریان دانلود سریع و قدرتمند فیلم میباشد ، با این نرم افزار میتوانید فیلم های آنلاین و یا تلویزیون را دانلود کرده و ذخیره کنید . این نرم افزار سایت های زیادی را که برای اشتراک گذاری فیلم هستند پشتیبانی کرده و شما میتوانید به صورت مستقیم فیلم های خود را دریافت کنید . کار با این نرم افزار به حدی آسان میباشد که حتی یک تازه کار هم میتوانید با آن کار کرده و فیلم خود را دانلود کند و میتوانید با یک کلیک فیلم را ضبط هم کنید .

.: ادامه مطلب :.

افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

http://www.turbointernet.com/gui/images/slides/ti.png

نرم افزار Turbo Internet به شما کمک می کند تا از تمام قدرت اینترنت خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شتاب دهنده اینترنت بهترین و تنها روش برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ویدئوهای اینترنتی نظیر سایت های یوتیوب و … می باشد. مدیر دانلود Turbo Internet نیز یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.07 build 14 Final Retail

http://programs-free.com/wp-content/uploads/2010/09/internet-download-manager-v-beta-build-skins-1.png

یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی  و … اشاره کرد.

.: ادامه مطلب :.

جستجو و دانلود فایل های تورنت با MediaGet 2.01.1092 ML + قابل حمل

http://irecommend.ru/sites/default/files/product-images/6153/mediaget.jpg

همانطور که می دانید دانلود از سایت های تورنت در بین کاربران اینترنتی بسیار گسترش یافته است. البته همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی سایت های تورنت وجود فایلهای کمیاب و فایلهایی است که براحتی در سایت های دیگر پیدا نمی شود. برنامه های زیادی هم در زمینه مدیریت دانلود از اینگونه سایت ها طراحی شده است که هر کدام قابلیت های خود را دارند. MediaGet یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و… را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.

.: ادامه مطلب :.

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

.: ادامه مطلب :.

مدیریت دانلود به وسیله Microsoft Download Manager 1.2.1 Build 2044

http://img.labnol.org/di/microsoft_download_manager.png

 Microsoft Download Manager نرم افزاری در زمینه مدیریت دانلود است که بعید نیست در ویندوزهای بعدی مایکروسافت این نرم افزار نیز به مانند اینترنت اکسپلورر و نرم افزارهای جانبی دیگر، به ویندوز اضافه شود. این نرم افزار همانند همه نرم افزارهای مدیریت دانلود قادر است دانلودهای شما را مدیریت کند و زمانبندی نماید و بوسیله یافتن راه های مختلف به دانلودها سرعت بخشد و در دانلود فایلهای حجیم به شما کمک کند تا راحت تر آنها را دانلود نمائید. نرم افزار کم حجم Microsoft Download Manager را در ادامه از وب سایت  دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

عکس های عباس غزالی بازیگر نقش بهروز در سریال وضعیت سفید

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محسن علی پور
  • تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:,
  • عکسهای سریال وضعیت سفید

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محسن علی پور
  • تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.lxb.ir

    گنبد دانلود

    لایووالپیپر آبشار سه بعدی live wallpaper Waterfall 3d Andoird

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود