گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

قالب جدید موزیکال

اینم قالب جدید موزیکال برای لوکس بلاگی های عزیز این قالب زیبا دارای امکاناتی خوب وعالی هست که هم اکنون میتوانید از گنبد دانلود دریافت کنید را امتیاز و نظر یادتون نره تا ازاین بهتر ها را هم بزارم

.: ادامه مطلب :.

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 360 – دی ماه ۱۳۹۰

برای این ساعت در وب گنبد دانلود ضمیمه رایگان کلیک را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت گنبد دانلود دریافت نمایید . ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

clik 357 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 357 – یک شنبه 13 آذر ماه ۱۳۹۰

 

 

 

 

عناوین ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۵۷ یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰ :


- رایانه‌های تحت وب، آینده‌ای اجتناب‌‌ناپذیر

- تلاش پلاس برای رسیدن به جایگاه اصلی خود

- میمون روغنیup4.iranblog.com/images/euqf9ypn0qlm5aquy7uv.zip

- حل مشکلات با کمک دوستان

- چاپ آسان لیبل بدون اندازه‌گیری چاپ کنید

- App Store : ویرایش با یک کلیک

- تست آسیب‌پذیری

- بررسی رویکردهای گوگل و نگزوس

- فناوری‌های بیومتریک منبع‌باز

- لینوکس در قلب ابررایانه‌‌های جهان

- نسخه بعدی پی‌اچ‌پی در راه است

- حنجره‌ای برای لینوکس

- اگر MP3 Player دارید، حتما این مطلب را بخوانید! 

- بازی  Elder Scrolls V: Skyrim  : اسکایریم به کلمه ‌نقش‌آفرینی معنایی تازه می‌بخشد

- بازی Halo: Combat Evolved : باز هم زمین در خطر است

- نقد بازی لس آنجلس نوآر

- بررسی سیستم‌های پرداخت الکترونیک

- جستجوگری چندمنظوره

- چگونه یک طراح حرفه‌ای شویم؟!

- داده‌ها، همراه همیشگی شما می شوند

- راهنمای خرید قاب عکس‌های دیجیتال

- حالت امن در ویندوز ۸

- هر فایل در جای خودش

- و …

.: ادامه مطلب :.

ماشین حساب حرفه ای Calculator++ 1.1.14 – اندروید

++Calculator ماشین حساب حرفه ای و بسیار قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند عملیات پیچیده ریاضی و محاسباتی را حل نماید. برای اجرای نرم افزار  Calculator نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر می باشید.

 

Calculatorpp ماشین حساب حرفه ای Calculator++ 1.1.14   اندروید

.: ادامه مطلب :.

تم بسیار زیبا و دیدنی She and Her Doll – آیفون

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان She and Her Doll مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در گنبد دانلود  قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت گنبد دانلود  دریافت کنید.

 

She and Her Doll تم بسیار زیبا و دیدنی She and Her Doll   آیفون

.: ادامه مطلب :.

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی مهر و مهتاب

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "مهر و مهتاب" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی مهر و مهتاب

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۹ تم زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 

مجموعه ای از ۹ تم زیبا و جالب را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ آماده دریافت کرده ایم که در موضوعات مختلف از جمله عاشقانه ، ماشین و … می باشند . این تم ها با فرمت SIS تهیه شده اند و در گوشی هایی همچون N73,N85,… قابل نصب و استفاده هستند که امیواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید .

 

Theme For Nokia مجموعه 9 تم زيبا براي گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ٣ تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ٣

مجموعه ٣ تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ٣ برای شما عزیزان بازدیدکننده سایت گنبد دانلود، آماده دریافت کرده ایم.این تم ها را می توانید بر روی گوشی هایی همچون N95,N73,… نصب نموده و لذت ببرید.

 

3 Nature Themes NokiaS60V3 مجموعه ٣ تم بسيار زيبا براي گوشي هاي نوكيا سري ٦٠ ورژن ٣


.: ادامه مطلب :.

طراحی آسان متن ۳بعدی و لوگو با Aurora 3D Text & Logo Maker 11.12051400 قابل حمل

 

Aurora 3D Text & Logo Maker نرم افزاری قدرتمند در ضمینه ساخت و طراحی نوشته های سه بعدی و لوگوهای زیبا می باشد. توسط این نرم افزار می توانید با افکت ها و قالب های آماده ای که در نرم افزار وجود دارد به راحتی نوشته های زیبا و به صورت سه بعدی ایجاد نمایید. همچنین با ابزارهای مختلفی که وجود دارد می تواند لوگوهای بسیار زیبایی را طراحی نمایید. امیدواریم از نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker استفاده کافی را ببرید.

 

Aurora 3D Text Logo Maker طراحی آسان متن ۳بعدی و لوگو با Aurora 3D Text & Logo Maker 11.12051400 قابل حمل

 

 

.: ادامه مطلب :.

گدجت بسیار زیبای ساعت مچی TagChronograph Gadget

TagChronograph Gadget یک گدجت بسیار زیبا با موضوع ساعت مچی است که برای سایدبار ویندوز ۷ و ویستا طراحی و ساخته شده است. این گدجت را هم اکنون می توانید از وب گنبد دانلود  دریافت نمایید.

 

TagChronograph گدجت بسیار زیبای ساعت مچی TagChronograph Gadget

 

.: ادامه مطلب :.

بهینه سازی قدرتمند ویندوز با TuneUp Utilities 2012 v12.0.2120.7 قابل حمل

می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

TuneUp Utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز با TuneUp Utilities 2012 v12.0.2120.7 قابل حمل

 

 

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.
تنظیم موتور توربو نرم افزار امکانی را فراهم می سازد تا تقویت ویندوز را در یک عملکرد فوری، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید انجام گیرد. زمانی که از این امکان نرم افزار بهره می برید، تجزیه و تحلیل و انجام وظایف در پشت زمینه ویندوز انجام می شوند تا مزاحم کار شما نشود. در حقیقت نرم افزار به گونه ای عمل می کند تا اگر به حافظه نیاز دارید و یا پردازشی انجام می دهید سرعت کار شما را پایین نیاورده و در زمان بیکاری سیستم از منابع سیستمی استفاده می کند.

 

امکانات نرم افزار:
نگهداری سیستم
یکپارچه سازی هارد دیسک با تکنولوژی پیشرفته
حذف shortcut های خراب
یکپارچه سازی رجیستری
تمیز کردن رجیستری
افزایش کارایی
تنظیمات زنده بهینه سازی
خالی کردن فضای دیسک
پیکربندی و تنظیم زمان اجرای سیستم
نمایش و حذف برنامه ها
رفع مشکل
بازیابی اطلاعات پاک شده
بررسی دیسک سخت برای رفع اشتباهات
مدیریت برنامه های در حال اجرا
سفارشی کردن ویندوز
شخصی سازی ظاهر ویندوز
تغییر تنظیمات ویندوز
توابع اضافی
نمایش گزارش بهینه سازی
بازگرداندن تغییرات به حالت اول
به روز رسانی
نمایش اطلاعات سیستم
پاک کردن همیشگی داده ها
ویرایش رجیستری

.: ادامه مطلب :.


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.lxb.ir

گنبد دانلود

قالب جدید موزیکال

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود